Lojalitātes programmas noteikumi

Biežāk uzdotie jautājumi

Kā tiek pieskaitīta virtuālā kafija pupiņa?

Virtuālā kafijas pupiņa tiek pieskaitīta par katru kafijas pirkumu. Pupiņas ieskaitīšanai, jānoskenē QR kods. Ja pirkumā ir vairākas kafijas, tad pieskaitīto virtuālo kafiju pupiņu daudzums atbilst nopirkto kafiju daudzumam. Izmantojot kuponu, kafijas pupiņa netiek pieskaitīta.

Kādu dzērienu bez maksas var saņemt, sakrājot 9 kafijas pupiņas?

Var saņemt jebkuru maza vai vidēja izmēra dzērienu, izņemot iepakotās sulas, atspirdzinošos un alkoholiskos dzērienus.

Kā izmantot kuponus?

Lai izmantotu kuponu ir jānoskenē atbilstošais QR kods. Kuponu atlaides nesummējas. Izmantojot kuponu, virtuālā pupiņa netiek pieskaitīta pat tad, ja pirkumā bija kafija.

Izmantojot kuponu, kafijas pupiņa netika pieskaitīta. Kāpēc?

Par kuponu izmantošanu kafijas pupiņa nepienākas. Lai saņemtu kafijas pupiņu, jānopērk dzēriens par pilnu cenu. Savukārt, ja pirkumā ir vairāki dzērieni un tiek izmantots kupons, pupiņa nevar tikt pieskaitīta, jo klients izvēlas izmantot kupona QR kodu.

Vai apmaksājot pirkumu ar dāvanu kartēm vai partneru kuponiem, var izmantot kuponu?

Nē. Kuponu var izmantot, norēķinoties par pirkumu skaidrā naudā vai ar bankas karti.

Kā izmantot dzimšanas dienas pārsteiguma kuponu?

Dzimšanas dienā tiek ģenerēts kupons, kuru jāizmanto norādītajā termiņā. Dzimšanas dienas datumu var ievadīt tikai vienu reizi. Gadījumā, ja dzimšanas dienas datums ir ievadīts kļūdaini, to labot var, rakstot uz info@costa.lv, minot savu vārdu, uzvārdu, e-pasta adresi vai tālr. numuru.

Nevaru atrast aplikāciju App Store vai Google play. Ko darīt?
Lūdzu, pārliecinieties, ka pareizi ievadījāt aplikācijas nosaukumu “Costa Coffee Club Latvia”. Ņemiet vērā, ka aplikācijas izvietojumu aplikāciju sarakstā var ietekmēt arī jūsu telefona reģionālie iestatījumi. Pārbaudiet iOS un Android versiju, tai jābūt jaunākai.

Nesanāk piereģistrēties. Ko darīt?
Pārbaudiet, vai ievadījāt pareizi informāciju par sevi. Pārliecinieties, ka saņemtais autorizācijas kods ir ievadīts pareizi.

Nevaru nomainīt paroli. Ko darīt?
Pamēģiniet izdarīt to vēlreiz aplikācijā, rūpīgi sekojot līdzi tam, lai ievadītie dati, tai skaitā autorizācijas kods, ir ievadīts pareizi. Ja tas neizdodas aplikācijā, mēģiniet to darīt vietnē coffeeclub.costa.lv. Ņemiet vērā, ka parole nedrīkst būt īsāka par 6 zīmēm.

Jaunā Coffee Club aplikācija

Reģistrēties

Lejuplādē par brīvu!